#برند_ملی_ایران
18 آذر 1398
کارکرد برندسازی ملی
?هرچقدر داستان تلفن پاناسونیک #ژاپنی روی میز #رییس_جمهور_آمریکا به جای شعار #مرگ_بر_آمریکا زاده تخیل نویسندست، سرو آب میوه ایرانی روی میز مذاکره #ژنرال_آمریکایی با #افغانستانی که یانکی ها 4 دهه برای مقابله با نفوذ ایران در آن پول و #اسلحه خرج کردند کاملا واقعی و معنادار است.
?نائومی کلاین در کتاب “No Logo” مساله را اینطور شرح میدهد که ترجیح کالا یا خدمات یک برند یا یک کشور(فارغ از نوع کالا) به موارد مشابه نتیجه ثانویه پذیرش برتری فرهنگی، فنی، اقتصادی و #ایدئولوژیک کشورِ سازنده توسط جامعه مخاطب است.
#برند_ملی